Skip to content
  • Αρχική
  • Το Μουσείο
    • Ιστορία
    • Ανθρώπινο δυναμικό
  • Η Έκθεση
    • Ο xώρος
    • Αίθουσα Χ. Τσούντα
    • Αίθουσα Κ. Ρωμαίου
  • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστημιακή
    • Προγράμματα για μαθητές
    • Προγράμματα για Ενήλικες
    • Διδακτικά κείμενα
  • Έρευνα
    • Φωτογραφικά αρχεία γλυπτών
    • Ερευνητικά Προγράμματα
  • Εκδηλώσεις
    • Διαλέξεις – Colloquia
    • Περιοδικές εκθέσεις
  • Εκδόσεις
  • Νέα
  • Επικοινωνία
Το Μουσείο Εκμαγείων

Το Μουσείο Εκμαγείων

Header 10
Header 9
Header 8
Header 7
Header 6
Header 5
Header 4
Header 3
Header 2
Header
header_10
header_09
header_08
header_07
header_06
header_05
header_04
header_03
header_02
header
  • Αρχική
  • Το Μουσείο
    • Ιστορία
    • Ανθρώπινο δυναμικό
  • Η Έκθεση
    • Ο xώρος
    • Αίθουσα Χ. Τσούντα
    • Αίθουσα Κ. Ρωμαίου
  • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστημιακή
    • Προγράμματα για μαθητές
    • Προγράμματα για Ενήλικες
    • Διδακτικά κείμενα
  • Έρευνα
    • Φωτογραφικά αρχεία γλυπτών
    • Ερευνητικά Προγράμματα
  • Εκδηλώσεις
    • Διαλέξεις – Colloquia
    • Περιοδικές εκθέσεις
  • Εκδόσεις
  • Νέα
  • Επικοινωνία
Αρχική » Εκδόσεις » Eκφράσεις εξουσίας. H εικόνα του πολιτικού ανδρός από τον Περικλή έως τον Θεοδόσιο.

Eκφράσεις εξουσίας. H εικόνα του πολιτικού ανδρός από τον Περικλή έως τον Θεοδόσιο.

Katalogos-cover
LnRiLWZpZWxke21hcmdpbi1ib3R0b206MC43NmVtfS50Yi1maWVsZC0tbGVmdHt0ZXh0LWFsaWduOmxlZnR9LnRiLWZpZWxkLS1jZW50ZXJ7dGV4dC1hbGlnbjpjZW50ZXJ9LnRiLWZpZWxkLS1yaWdodHt0ZXh0LWFsaWduOnJpZ2h0fS50Yi1maWVsZF9fc2t5cGVfcHJldmlld3twYWRkaW5nOjEwcHggMjBweDtib3JkZXItcmFkaXVzOjNweDtjb2xvcjojZmZmO2JhY2tncm91bmQ6IzAwYWZlZTtkaXNwbGF5OmlubGluZS1ibG9ja311bC5nbGlkZV9fc2xpZGVze21hcmdpbjowfQ==
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
Katalogos-cover
Θ. Στεφανίδου-Τιβερίου, Ν. Καζακίδη
University Studio Press
2016

 

 

Στην αρχαιότητα οι πρωταγωνιστές της πολιτικής σκηνής γίνονται κατά κανόνα αποδέκτες ποικίλων τιμών. Πολιτικοί άνδρες, αξιωματούχοι, ελληνιστικοί ηγεμόνες και Ρωμαίοι αυτοκράτορες προσφέρουν ως φορείς εξουσίας τις υπηρεσίες τους στο κοινωνικό σύνολο. Η προσφορά τους παρακινεί τις πόλεις ή άλλους φορείς να τιμήσουν τους ευεργέτες τους (όπως χαρακτηρίζονται στις επιγραφές), εκτός των άλλων, με τιμητικό ανδριάντα που στήνεται σε δημόσιο χώρο. Ο ανδριάντας φέρει την εικονιστική κεφαλή, το πορτρέτο. Ανάλογα με την εποχή και τη βούληση του παραγγελιοδότη, προβάλλονται λιγότερο ή περισσότερο τα πραγματικά χαρακτηριστικά του προσώπου. Σε κάθε περίπτωση το αρχαίο πορτρέτο δεν αποτελεί πιστή απόδοση της πραγματικότητας. Είναι μια έντεχνη δημιουργία που πηγάζει από ιδεολογικά κίνητρα. Εκφράζει συνεπώς το πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο της συγκεκριμένης εποχής στην οποία δημιουργείται, αλλά ταυτόχρονα αποτυπώνει και τις αξιώσεις του εκάστοτε παραγγελιοδότη να προβληθούν τα επιτεύγματα, η κοινωνική θέση και τα ιδεώδη του τιμώμενου.

  • Ελληνικά
  • English
100 χρόνια

Τελευταία Νέα

20/05/2025
Διάλεξη της καθηγήτριας της Ύστερης Αρχαιότητας και της Βυζαντινής αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου της Bologna, Dr Isabella Baldini με θέμα: Piazza Armerina, from villa to medieval village: the new excavations. Πέμπτη 22/5 στις 19:00
06/05/2025
Η Θεσσαλονίκη στο ΑΠΘ 20/05, 22/05 & 23/05, 11:00-13:00
06/05/2025
Διάλεξη του αναπληρωτή καθηγητή Βυζαντινής τέχνης του Πανεπιστήμιου Sapienza της Ρώμης, Dr Alessandro Taddei, Πέμπτη 08/05/2025, 19.00 μ.μ.
10/02/2025
Εκδήλωση της Βρετανικής Σχολής Αθηνών για την παρουσίαση του έργου της Σχολής κατά το 2024, Τρίτη 11/2/2025, ώρα 19.00-21.00
12/06/2019
Ημερίδα – Επιμόρφωση καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 8
Περισσότερα

afisa synedriou

afisa

BACK 02
BACK 01
BACK 02
BACK 01

© 2025 Το Μουσείο Εκμαγείων

Powered by websites.auth